Teambuilding u Vrbů

Firemní akce, konference, školení nebo teambuilding v našem vinařství

Přijeďte k nám na nezapomenutelný teambuilding.

Večer u Vrbů je ideální pro uspořádání firemních akcí, rodinných oslav pro skupiny o velikosti od 8 osob. Můžeme
poskytnout i ubytování v prostorách vinařství.

Pro Vaši firemní akci nabízíme:

– technika (plátno a flipchart) v ceně pronájmu prostor, možnost zapůjčení projektoru a mikrofonu za poplatek
– školící místnost součástí penzionu
– business menu, občerstvení na míru
– možnost doplňkového programu – degustace vína, exkurze na vinohrad, živá hudba…
– ubytování s kapacitou až 30 osob v Penzionu *** Superior
– pronájem 2 sklepů – velký sklep (kapacita 70 osob), malý sklep (kapacita 30 osob)
– parkování zdarma 200 m od penzionu, zpoplatněné parkování na ulici 100 Kč/den
– Wi-Fi zdarma

Večer u Vrbů

– vaše školení a teambuilding se na večeři přesune do vinného sklepa
– večerní posezení s bohatou večeří
– degustace našich vín přímo od vinaře
– možnost doprovodného programu (živá hudba, sabrage, vinařský triatlon)

Příplatky
mikrofon: 1 000,- Kč
datový projektor: 1 000,- Kč
příplatek po 24:00: 2 000,- Kč/ 1 hodina (max do 2:00 hod.)

Další služby – obohaťte si Vaši akci o doplňkový program:
v rámci projektu #vinopotreninku vám sestry Vrbovy obohatí váš večer

– Zážitková výprava do vinohradu 1 000 – 2 500,- Kč
– Degustace vína + prohlídka celého vinařství (součást Večera U Vrbů)
– Zajistíme Vám živou hudbu (harmonika, cimbál nebo kytara)
– Sabrage (ukázka sekání sektů různými předměty a způsoby dvojnásobnou mistryní Libuší Vrbovou 2-6 sektů) – 1 000,- až 5 000,- Kč
– Vinařský triatlon (teambuildingový program, týmová soutěž 3 stanoviště – 3 různé disciplíny, výhra karton plný #vinapotreninku, 30-60 min dle počtu osob ) – 3 500,-

Storno podmínky pro firemní akce:

Storno podmínky platí pro samotnou firemní akci nebo firemní akci i s ubytováním:
Vždy požadujeme úhradu zálohy 50 % předem z celkové ceny objednaných služeb – pronájem prostor, ubytování, občerstvení atd.

Zrušení celé akce možné 30 dní předem bezplatně.
Při zrušení 30 – 15 dní předem propadá zaplacená záloha 50 % z celkové ceny.
Při zrušení je objednavatel povinen uhradit 15 a méně dní předem 100 % z celkové ceny.
Objednaný počet osob je závazný. Změny v počtu osob je možné provádět bezplatně min. 7 dní před akcí – v tomto případě budou účtovány služby za skutečný počet osob. Při změně počtu osob 7 a méně dní před akcí bude účtováno 75 % z částky na osobu z nedojeté osoby. V den příjezdu nelze počty osob snižovat, platí poslední domluvený počet.

Veškeré výše uvedené ceny jsou bez DPH.

Firemní víno



Zajistíme vaše logo nebo vlastní etiketu na láhev.
Při odběru nad 80 ks lahví máte 20% slevu (z ceny bez DPH).
Možnost uložení vína u nás ve sklepě s postupným odběrem.
Vzorky vín k ochutnání zdarma.
Vše doručíme na vaši adresu.
Do konce roku 2023 je možné na tichá vína odečíst DPH.
Objednávky posílejte na info@uvrbu.cz.

Rezervace

Pro více informací či rezervaci prostor nás neváhejte kontaktovat na info@uvrbu.cz nebo nám zavolejte na tel. +420 606 712 682 a my vám rádi vytvoříme nabídku přímo na míru.