Firemní akce, konference, školení nebo teambuilding ve Vinařství U Vrbů
Pro Vaši firemní akci nabízíme:
- technika (plátno a flipchart) v ceně pronájmu prostor, možnost zapůjčení projektoru a mikrofonu za poplatek
- školící místnost součástí penzionu
- business menu, občerstvení na míru
- možnost doplňkového programu - degustace vína, exkurze na vinohrad, živá hudba...
- ubytování s kapacitou až 30 osob v Penzionu *** Superior
- pronájem 2 sklepů - velký sklep (kapacita 70 osob), malý sklep (kapacita 30 osob)
- parkování zdarma 200 m od penzionu, zpoplatněné parkování na ulici 100 Kč/den
- Wi-Fi zdarma
Večer U Vrbů
- vaše školení a teambuilding se na večeři přesune do vinného sklepa
- večerní posezení s bohatou večeří
- degustace našich vín přímo od vinaře
- možnost doprovodného programu (živá hudba, sabrage, vinařský triatlon)
Poptejte vaše celodenní školení s následným večerem U Vrbů na info@uvrbu.cz
a my vám rádi vytvoříme nabídku přímo na míru.
Další služby - obohaťte si Vaši akci o doplňkový program:
v rámci projektu #vinopotreninku vám sestry Vrbovy obohatí váš večer U Vrbů
- Zážitková výprava do vinohradu 1 000-2 500,-
- Degustace vína + prohlídka celého vinařství (součást Večera U Vrbů)
- Zajistíme Vám živou hudbu (harmonika, cimbál nebo kytara)
- Sabrage (ukázka sekání sektů různými předměty a způsoby dvojnásobnou mistryní Libuší Vrbovou 2-6sektů) - 1 000,- až 5 000,-
- Vinařský triatlon (teambuildingový program, týmová soutěž 3 stanoviště-3 různé disciplíny, výhra karton plný #vinapotreninku, 30-60 min dle počtu osob ) - 3 500,-
FIREMNÍ VÍNO
- Zajistíme vaše logo nebo vlastní etiketu na láhev.
- Při odběru nad 80 ks lahví máte 20% slevu (z ceny bez DPH).
- Možnost uložení vína u nás ve sklepě s postupným odběrem.
- Vzorky vín k ochutnání ZDARMA.
- Vše doručíme na vaši adresu.
- Do konce roku 2023 je možné na tichá vína odečíst DPH.
- Objednávky posílejte na info@uvrbu.cz.
objednejte na info@uvrbu.cz
Příplatky
- mikrofon: 1 000,- Kč
- datový projektor: 1 000,- Kč
- příplatek po 24:00: 2 000,- Kč/ 1 hodina (max do 2:00 hod.)
Storno podmínky pro firemní akce
Storno podmínky platí pro samotnou firemní akci nebo firemní akci i s ubytováním:
Vždy požadujeme úhradu zálohy 50 % předem z celkové ceny objednaných služeb - pronájem prostor, ubytování, občerstvení atd.
- Zrušení celé akce možné 30 dní předem bezplatně.
- Při zrušení 30 – 15 dní předem propadá zaplacená záloha 50 % z celkové ceny
- Při zrušení je objednavatel povinen uhradit 15 a méně dní předem 100 % z celkové ceny
Objednaný počet osob je závazný. Změny v počtu osob je možné provádět bezplatně min. 7 dní před akcí – v tomto případě budou účtovány služby za skutečný počet osob. Při změně počtu osob 7 a méně dní před akcí bude účtováno 75 % z částky na osobu z nedojeté osoby. V den příjezdu nelze počty osob snižovat, platí poslední domluvený počet.
Veškeré výše uvedené ceny jsou bez DPH.
Pro více informací či rezervaci prostor nás neváhejte kontaktovat
na info@uvrbu.cz nebo nám zavolejte na tel. +420 606 712 682.