Firemní akce, konference, školení nebo teambuilding ve Vinařství U Vrbů

Pro Vaši firemní akci nabízíme:

  • technika (plátno a flipchart) v ceně pronájmu prostor, možnost zapůjčení projektoru a mikrofonu za poplatek
  • školící místnost součástí penzionu
  • business menu, občerstvení na míru
  • možnost doplňkového programu - degustace vína, exkurze na vinohrad, živá hudba...
  • ubytování s kapacitou až 30 osob v Penzionu *** Superior
  • pronájem 2 sklepů - velký sklep (kapacita 70 osob), malý sklep (kapacita 30 osob)
  • parkování zdarma 200 m od penzionu, zpoplatněné parkování na ulici 100 Kč/den
  • Wi-Fi zdarma

Večer U Vrbů

  • vaše školení a teambuilding se na večeři přesune do vinného sklepa
  • večerní posezení s bohatou večeří
  • degustace našich vín přímo od vinaře
  • možnost doprovodného programu (živá hudba, sabrage, vinařský triatlon)

 

Poptejte vaše celodenní školení s následným večerem U Vrbů na info@uvrbu.cz

a my vám rádi vytvoříme nabídku přímo na míru. 

Další služby - obohaťte si Vaši akci o doplňkový program:

v rámci projektu #vinopotreninku vám sestry Vrbovy obohatí váš večer U Vrbů 

  • Zážitková výprava do vinohradu 1 000-2 500,-
  • Degustace vína + prohlídka celého vinařství (součást Večera U Vrbů)
  • Zajistíme Vám živou hudbu (harmonika, cimbál nebo kytara)
  • Sabrage (ukázka sekání sektů různými předměty a způsoby dvojnásobnou mistryní Libuší Vrbovou 2-6sektů) - 1 000,- až 5 000,- 
  • Vinařský triatlon (teambuildingový program, týmová soutěž 3 stanoviště-3 různé disciplíny, výhra karton plný #vinapotreninku, 30-60 min dle počtu osob ) - 3 500,- 

FIREMNÍ VÍNO

  • Zajistíme vaše logo nebo vlastní etiketu na láhev.
  • Při odběru nad 80 ks lahví máte 20% slevu (z ceny bez DPH).
  • Možnost uložení vína u nás ve sklepě s postupným odběrem.
  • Vzorky vín k ochutnání ZDARMA.
  • Vše doručíme na vaši adresu.
  • Do konce roku 2023 je možné na tichá vína odečíst DPH.
  • Objednávky posílejte na info@uvrbu.cz.


objednejte na info@uvrbu.cz

Příplatky

  • mikrofon: 1 000,- Kč
  • datový projektor: 1 000,- Kč
  • příplatek po 24:00: 2 000,- Kč/ 1 hodina (max do 2:00 hod.)

Storno podmínky pro firemní akce

Storno podmínky platí pro samotnou firemní akci nebo firemní akci i s ubytováním:
Vždy požadujeme úhradu zálohy 50 % předem z celkové ceny objednaných služeb - pronájem prostor, ubytování, občerstvení atd.

  • Zrušení celé akce možné 30 dní předem bezplatně.
  • Při zrušení 30 – 15 dní předem propadá zaplacená záloha 50 % z celkové ceny
  • Při zrušení je objednavatel povinen uhradit 15 a méně dní předem 100 % z celkové ceny

Objednaný počet osob je závazný. Změny v počtu osob je možné provádět bezplatně min. 7 dní před akcí – v tomto případě budou účtovány služby za skutečný počet osob. Při změně počtu osob 7 a méně dní před akcí bude účtováno 75 % z částky na osobu z nedojeté osoby. V den příjezdu nelze počty osob snižovat, platí poslední domluvený počet.

Veškeré výše uvedené ceny jsou bez DPH.

Pro více informací či rezervaci prostor nás neváhejte kontaktovat
​na info@uvrbu.cz nebo nám zavolejte na tel. +420 606 712 682.