Firemní akce, konference, školení nebo teambuilding ve Vinařství U Vrbů

...prostory vinných sklepů s atmosférou

Pro Vaši firemní akci nabízíme:

  • pronájem 2 sklepů - velký sklep (kapacita 70 osob), malý sklep (kapacita 30 osob)
  • pronájem techniky (plátno a flipchart) v ceně pronájmu prostor, možnost zapůjčení projektoru a mikrofonu za poplatek
  • business menu, občerstvení na míru
  • možnost doplňkového programu - degustace vína, exkurze na vinohrad, živá hudba...
  • ubytování s kapacitou až 30 osob v Penzionu *** Superior
  • parkování zdarma na ulici
  • Wi-Fi zdarma

Ceník pronájmu prostor a dalších služeb

Malý sklep

  • kapacita do 30 osob
  • možnost firemní akce ve školící místnosti s přístupem na Wi-Fi
  • pronájem školící místnosti (vč. plátna a flipchartu), welcome drink, coffee break - 400,- Kč/osobu
  • firemní akce: 2 – 6 hodin, nejdříve možné od 11:00 – max do 18:00 – poté navazuje večerní program    
  • večerní posezení ve vinném sklepě s občerstvením a degustací vína: varianta KLASIKA - 800,- Kč/osobu, varianta PREMIUM - 2 000,- Kč/osobu


Velký sklep

  • kapacita do 60 osob
  • firemní akce ve velkém sklepě je možná pouze bez přístupu na Wi-Fi
  • pronájem místnosti (vč. plátna a flipchartu), welcome drink, coffee break - 400,- Kč/osobu 
  • firemní akce: 2 – 6 hodin, nejdříve možné od 11:00 – max do 18:00 - poté navazuje večerní program
  • večerní posezení ve vinném sklepě s občerstvením a degustací vína: varianta KLASIKA – 800,- Kč/osobuvarianta PREMIUM - 2 000,- Kč/osobu

Nabídka občerstvení

  • večerní posezení ve vinném sklepě s občerstvením a degustací vína - nabízíme výběr ze 3 variant:
  1. varianta KLASIKA – 800,- Kč/osobu
  2. varianta PREMIUM - 2 000,- Kč/osobu
  3. kombinace variant KLASIKA + PREMIUM - pro více informací nás kontaktujte

Další služby - obohaťte si Vaši akci o doplňkový program:

  • Zážitková výprava do vinohradu (s výkladem a vínem) - 400,- Kč/os/minimálně 8 osob
  • Degustace vína + prohlídka celého vinařství - 250,- Kč/os
  • Zajistíme Vám živou hudbu (cimbálová muzika 6 500,- Kč - 8 000,- Kč/večer, harmonika 600,- Kč/hod.)
  • Degustace archivních vín v archivním sklepě - 1 000,- Kč/láhev
  • Sabrage (ukázka sekání sektů různými předměty a způsoby dvojnásobnou mistryní Libuší Vrbovou 2-8 sektů) - 1 000,- Kč – 6 000,- Kč
  • Vinařský triatlon - 2 000,- Kč

Příplatky

  • mikrofon: 1 000,- Kč
  • datový projektor: 1 000,- Kč
  • příplatek po 24:00: 2 000,- Kč/ 1 hodina (max do 2:00 hod.)

Storno podmínky pro firemní akce

Storno podmínky platí pro samotnou firemní akci nebo firemní akci i s ubytováním:
Vždy požadujeme úhradu zálohy 50% předem z celkové ceny objednaných služeb - pronájem prostor, ubytování, občerstvení atd.

  • Zrušení celé akce možné 30 dní předem bezplatně.
  • Při zrušení 30 – 15 dní předem propadá zaplacená záloha 50% z celkové ceny
  • Při zrušení je objednavatel povinen uhradit 15 a méně dní předem 100 % z celkové ceny

Objednaný počet osob je závazný. Změny v počtu osob je možné provádět bezplatně min. 7 dní před akcí – v tomto případě budou účtovány služby za skutečný počet osob. Při změně počtu osob 7 a méně dní před akcí bude účtováno 75 % z částky na osobu z nedojeté osoby. V den příjezdu nelze počty osob snižovat, platí poslední domluvený počet.

Veškeré výše uvedené ceny jsou bez DPH.

Pro více informací či rezervaci prostor nás neváhejte kontaktovat
​na info@uvrbu.cz nebo nám zavolejte na tel. +420 721 571 862.